Posted by on mar 26, 2017 in Reklama w firmie | 0 comments

O skuteczności działania reklamy nie trzeba nikogo przekonywać. Kto się nie reklamuje, nie istnieje. Każdy, kto chce, być dostrzeżonym musi się reklamować. Na początek musi zdecydować za pomocą, jakich środków będzie komunikował się z odbiorcami, jakie chce zainwestować w to środki i gdzie ostatecznie umieścić swoje reklamy. Można w tym celu wykorzystać elementy reklamy upominkowej, takie jak: firmowe koszulki, czapki, breloczki czy torby na zakupy. Szczególnie te ostatnie są wdzięcznym nośnikiem informacji reklamowej.
Torby reklamowe z uwagi na swoją powierzchnię dają wiele możliwości umieszczenia informacji o towarze, usłudze lub firmie. W najprostszej formie mogą to być jedynie firmowe kolory, poprzez logo firmy, aż do informacji teleadresowych. Wszystko zależy od wielkości powierzchni reklamowej, materiału, z którego wykonana jest torba oraz grupy odbiorców, do której ma trafić. Co innego umieścimy na torbie sklepu z dziecięcymi ubraniami, a co innego na torebce ze sklepu kosmetycznego. Innych materiałów oczekiwać będzie ekolog ze sklepu ze zdrową żywnością, a innego opakowania klient jubilera.
Jako klienci często sami oczekujemy, że zakupy zostaną zapakowane w torbę z nadrukiem firmowym. Dotyczy to szczególnie firm, których logo są wyznacznikiem statusu lub pozycji kupującego. Torby reklamowe z poszerzoną informacją znajdują też zastosowanie, podczas wszelkiego rodzaju spotkań, szkoleń i konferencji. Takie torby z uwagi na niewielki nakład powinny być wykonane na indywidualne zamówienie.
Reklama powinna utrwalać w pamięci klienta informacje o marce. Dbając o poszerzenie grona klientów powinniśmy rozszerzyć reklamę o firmowe torby reklamowe, będące najpowszechniejszym sposobem na przekazanie informacji.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>